Hovězí s fazolkami na smetaně v pomalém hrnci

Zelené fazolky jsem nikdy neměla ráda. Občas jsem se ale překonala a u mamky je ochutnala. Buď s vařeným vajíčkem nebo právě s hovězím. Zrovna dneska mi lednička nabídla kus pěkného hovězího, a tak jsem se rozhodla hovězí na fazolkách zkusit v PH. Nikdy jsem ho nevařila. A ráno jsem si ve spěchu řekla, ještě, že ten hrnec mám! Jen jsem to tam hodila, pak zalila a byl oběd hotový :-) Prostě paráda. A chuť byla super. Dobrou chuť.


450 g hovězího masa (ideální je zadní)
1 plechovka zelených fazolek
250 ml  30% smetany
1-2 lžíce hladké mouky
(mléko)
sůl
pepř
voda

Omyté maso nakrájíme na plátky, z obou stran osolíme a opepříme. Podlijeme troškou vody, aby bylo maso alespoň ze 2/3 ponořené. Pomalý hrnec zapneme na I. stupeň na 7-8h nebo na II. stupeň na 4-5h. (Já pomalila 4,5h na II. stupeň). Když je maso téměř měkké, přidáme fazolky bez nálevu a zalijeme smetanou s rozšlehanou moukou. Necháme minimálně hodinu pomalit. Dle chuti dokořeníme a podáváme s vařeným bramborem.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 3 porce
- pokud omáčka moc houstne, rozřeďte ji trochou mléka


POSTUP PŘÍPRAVY:

Komentáře

Oblíbené příspěvky